h1

The perfect assistant (2008)

oktober 20, 2008

The perfect assistant (2008)

Handling: Det handlar om Rachel som mer eller mindre har vigt sitt liv till sin chef, men i hemlighet är hon förälskad i honom och gör precis vad som helst för att nå sitt mål. Att bli tillsammans med han. Hennes chef har en fru han älskar och ett barn han älskar över allt annat. Men det är inget hinder för Rachel att nå sitt mål.

Motivering: Jag tycker att filmen är egentligen som vilken annan film som helst som handlar om besatthet. Filmen har inget som tilltalar mej eller som stannar kvar hos mej som jag vill att bra film ska göra. Det är säkert ingen film jag kommer att minnas att jag sett efter ett par månader heller. Jag rekommenderar inte denna filmen eftersom den är så lik andra filmer i samma anda. 

Betyg: 2 av 5.

One comment

  1. godmorgon… ingenting att se med andra ord :) vi tittade på Journey to the center of the earth igår… fråga mej icke varför, hahaha. Ha det fint idag ;)



Kommentera

