h1

Upp och hoppa!

oktober 16, 2008

Idag var det svårt att få upp barnen, gnäll och gnäll och gnäll. Men nu är vi uppe och den största ska till skolan, den minsta till dagmamman och jag till jobbet. Den största har varit sjuk i 2 dagar och den lilla var det länge sedan hon behövde stiga upp såhär tidigt eftersom jag mest jobbat kvällar och helger sista tiden. Men nu är de uppe, tysta och trötta. Jag måste erkänna att jag med är ganska trött och känner inte alls för att gå och släpa en vagn genom hela byn och sedan tillbaka för att kunna komma till jobbet. Men ett måste är ett måste. Önskar dagmamman bodde lite närmare mej, eller att jag hade ett körkort hade underlättat en hel del. Men ni får ha en bra dag allihopa!

5 kommentarer

  1. Ja,förstår dig mycket väl.Nu äntligen har jäntan fått sitt körkort,det underlättar mycket.Innan fick hon bylta på minstingen,som INTE gillar att bli påklädd,sen iväg med honom och de större till dagis och skola.Inte kul alls.PS.Ja,visst var det hemskt :(


  2. Hejsan tack för titten i min blogg, vekligen roligt.
    Idag skriver jag om bekräftelse, också något vi barn till missbrukare inte fåt så mycket av.

    Vi ses
    Nike


  3. Ett körkort räcker ju inte, du måste ju ha en bil också ;)
    Hur kommer det sig att du inte tar tag i den biten, att ta ditt körkort?
    Förstår att hosta fram pengar till det kan vara en bidragende orsak. Men om du har pengarna, ge körkortet den tid det tar! Sen så är det klappat och klart :D


  4. Turez>> Jodå jag har börjat med körkortet, väntar på lämpet nu :)


  5. Jag förstår att det inte är lätt utan körkort.. Har inget själv men har ju inga barn heller..
    Tack för titten och kommentaren hos mig! ha en fin kväll!



Kommentera

