h1

En riktigt tuff dag på jobbet!

oktober 16, 2008

Det har varit en tuff dag på jobbet idag. Om jag visste att jag skulle mötas av den utmaningen som jag gjorde idag hade jag nog stannat kvar i sängen och dragit täcket över huvudet. Den var tuff på många olika sätt och eftersom jag är ny var den nog extra tuff för mej. Till och med den ordinarie personalen tyckte situationen var svår, så då får jag komma hem och verkligen känna att min dag var tuff. Den var tuff på så många olika plan. Så idag när jag kom hem efter jobbet var jag faktiskt, Hur ska man uttrycka det? SKET SLUT! Men som tur är, är jag ledig nu i 2 dagar innan jag hoppar på igen och det kan behövas efter en sån här dag måste jag säga.

Men en sak var faktiskt tur och det var att barnen var lika trötta som mej så efter middagen slog dej sej ner i soffan och från skillnad på de andra dagarna denna veckan så bråkade de faktiskt inte med varandra. De ger sin mamma lugn och ro så gissa om jag uppskattar det. Annars är det precis som de känner på sej när jag är trött och bråkar extra med varandra. Men idag… Är det faktiskt tyst runt omkring mej. Så gissa om jag njuter. Hur skönt som helst.

4 kommentarer

  1. Tervligt att se ett ytt ansikte på bloggen=)
    välkommen, hoppas du stannar =)
    Vad jobbar du med, verkar som det är tufft…
    Goppas du får en bättre dag imorgon =)


  2. När man själv är trött så är det extra härligt när barnen är snälla. Vet allt om det där!
    Man njuter enormt när det är lugnt och tyst.

    Hoppas du får en lika lugn dag med barnen i morgon och att det inte blir så tungt på jobbet för dig

    Kram Linda


  3. Attans ;) Hoppas fredagen blir bättre :)

    ha´t fint idag


  4. det är ju läskigt… jag dricker en kanna i timmen… jag kommer inte ha några kvar, hahahaha!



Kommentera

