h1

Gör de om samma misstag nästa år?

oktober 15, 2008

Katrin Zytomierska kommer inte att ändra på sej trots all kritik hon fått den senaste tiden, om man börjar ju fundera på varför. Jag menar det kan inte vara så svårt att vara snäll mot människor. Hon verkar ju inte själv ha det minsta dåliga självförtroendet heller, varför är det då så viktigt att trycka ner människor med inte samma starka självförtroende som henne själv. I stället tycker jag att man försöka höja andra människor, om inte annat tycker jag man borde vara tyst om hur man tycker, känner om det kommer att såra andra människor. Det fick minsta barn lära sej i småskolan, något Katrin måste missat fullständigt. Eller kanske hon rent av älskar att vara hatad. Men finns det verkligen normala människor som tycker om sånt?.

När det bestämdes att Katrin skulle leda eftersnack i idol iår sa jag redan från början att jag inte tänkte titta på det och det har jag hållt. Jag gillar inte ordet, var vad det jag sa. Men här är det befogat. Det blev precis så som jag trodde att det skulle bli. Tv400 ställer sej inte bakom Katrin, vilket tycker jag är bra. Men ännu värre vore det om hon blev utbytt. Frågan är ju.. Gör de om samma misstag nästa år?

3 kommentarer

  1. Ja vissa personer kan man fundera över. Personligen tror jag nog att Katrin mår dåligt över vissa saker och spelar ut sin bitterhet mot alla andra. Moget? Nej.

    Hoppas på en fin onsdag Kram Linda


  2. Hon säger vad hon tycker utan att tänka sig för. Hon talar innan hon tänker. Ibland uppskattar jag sådant men fan inte när det gäller att trycka ner andra. Jag tror inte att hon själv är medveten om hur hennes ord uppfattas.


  3. Svar: Ja, den är jättemysig! :) Ja det börjar ju bli kallt nu så det behövs nog.



Kommentera

