h1

En lugn söndagkväll..

oktober 12, 2008

Nu har denna helgen gått, jag tror min söta lilla flicka blev supernöjd med alla paket hon fick igår. Hon lös mycket starkare än solen en varm sommardag. Det är så roligt att se barn lysa så, framför allt mina egna då givetvis. Det är också mycket skönt att klarade av denna helgen eftersom jag vaknade i lördags morgon med halsont och en täppt näsa. Det var förklaringen till varför jag varit så orkeslös i veckan. Först undrade hur detta skulle gå eftersom jag inte ville ringa in mej sjuk, men det gick faktiskt. Kroppen klarar mer än man tror. Med en stark vilja klarar man det mesta, konstigt nog.

Nu har min syster åkt hem, det är så trevligt att ha henne här på helgerna. Detta var den 4:e helgen i rad som hon har vistas med sin 12 år äldre storasyster istället för att vara ute och roa sej med sina kompisar. Fast och andra sidan är inte sån till personligheten trots sina 17 år. I den åldern minns jag att jag inte kunde sitta stilla en hel helg. Men hon är inte så lik mej på det planet i den ålder, vilket jag är enormt tacksam över. Jag har fått så mycket systerdos nu en månad så det jämnar ut sej på de åren vi inte hade så mycket kontakt. Men det är jättekul att ha henne här, jag trivs i hennes närvaro. 

Nu ska jag njuta av en lugn söndagkväll!!

2 kommentarer

  1. Det är ett gott betyg åt dig från din syster!
    Ha en fortsatt fin kväll!


  2. Trevligt att ni kommer bra överens du och din syster =)

    Jag rekommenderar dig att Indiana Jones 4 den är helt ok. Gillar inte action/äventyrs filmer själv men den här är helt ok.

    Hoppas du får en bra måndag //Linda



Kommentera

