h1

Lösenord och denna höst!!

oktober 6, 2008

Jag är något klumpig av mej. Jag skrev för ett tag sedan inlägg som jag lösenordsskyddade, men problemet är att jag själv inte ens kommer åt de inläggen eftersom jag glömt bort vilket lösenord det är på dem. Men om någon snäll själ där ute kommer ihåg vilket lösenord jag andvände och vill skicka det på min mail vore jag mer än tacksam. Ibland får jag såna ryck att jag vill gå tillbaka och läsa mina inlägg som jag skrivit. Och jag har ju tänkt att ska skriva färdigt alla de där inläggen som jag har i huvudet, men kanske inte så roligt att behöva byta till ett annat lösenord. Så vore det någon som hade kvar det och kan skicka det till mej vore jag hemskt glad. Nu när jag omformaterade datorn försvann ju alla mina sparade lösenord, och det blir alltid ett problem för mej, tydligen andvänder jag inga lätta ord ens för mej själv.

Nu börjar hösten komma, även om det är väldigt vackert med alla färger måste jag säga att jag saknar sommaren och att tänka att det nästan är ett helt år kvar innan sommaren kommer igen börjar ge mej panik. Jag vill ha sommar igen om inte annat vår iallafall, det är jobbigt att behöva tänka på att klä på sej ordentligt för att inte frysa. Barnen tror fortfarande att det är varmt ute och man få tjata sej blå innan de klär på sej ordentligt. Nej det är ett FAKTA att sommaren är den absolut bästa årstiden och på vintern går jag gärna i ide.

Min mail om ni hittar lösenordet någonstans i era gömmor.. Mariettegunnarsson@gmail.com

4 kommentarer

  1. Du har fått mail av mig med det lösenord jag har fått av dig en gång i tiden.
    Bettan


  2. Tusen tack :))


  3. Jag är expert på att glömma lösenord så numera väljer jag nästan alltid samma eller skriver upp det. Fast ibland glömmer jag var jag skrev det…
    Kram!


  4. Jag trodde jag hade det i mina gömmor men inte hittat det och kollat överallt.. Men ser att du har fått det av andra ;)



Kommentera

