h1

Energi!! Kom tillbaka!

september 3, 2008

Jag har ingen ork i kroppen, det är precis som all min energi har tagit slut och gått åt. Jag är så trött hela tiden, förvisso tror jag det är för att min förkylning aldrig går över. Förra helgen jobbade jag och jag gick på alvedon med feber. I måndags fick jag tillbaka febern, nu har jag inte feber längre men energin kommer inte tillbaka. Jag vill ha tillbaka min energi, jag vill ha tillbaka min ork. Jag har ett kök och vardagsrum som behöver städas men hittar inte orken eller energin till att fixa iordning det. Att dra ut på det funkar inte längre.

Jag har försökt leta efter den så långt i mej själv man bara kan komma, (mentalt). Men hittar den inte, den är puts väck. Den som stal min energi kan lämna tillbaka den nu, för jag behöver den verkligen. Jag ber på mina bara knän.. Lämna tillbaka den!! Jag behöver den..

Musik brukar vara ett bra botemedel, iallafall när man inte orkar städa och behöver komma på fötter. Men inte ens denna gången funkar musiken. Helt kasst! Det enda botemedlet jag hade mot mej själv har jag blivit immun mot. Medans jag letar efter energin kan ni ju läsa detta tråkiga inlägget. Hittar ni den på vägen kan ni väll fånga den och ge mej den!

7 kommentarer

  1. Längesen jag tittade in hos dig…..vad konstigt det blir ibland.
    Jag gillar verkligen din blogg ju.
    Här är det också förkylt värre.=(
    Krya på dig vännen!
    Kram


  2. Hade jag kunnat ge dig den hade jag KASTAT den på dig!!! Jag lovar!
    Du har ingen energi för att du inte kurerat dig från din förkylning och då går skiten bara runt och runt!

    Hoppas du hittar orken snart. Jobbigt att ha det så ju…

    Kram på dig!


  3. Hoppas energin hittar tillbaka till dig. Du jobbade väldigt mycket under sommaren om jag inte minns fel. Kanske tar det lite tid att piggna till då…
    Krya på dig!


  4. Sömn ocg fruktsallad är bra medicin.


  5. Ta några glas vin och decka i en skön säng, dagen efter mår du bättre!


  6. Aldrig kul å vara helt uppslukad. Någon har ätit upp allt som fanns där förut.. Man får helt enkelt bara softa och vänta på att energin helt plötsligt tar tag i en igen och så rullar de på…


  7. Krya på dig!
    *kikar in* och ser hur du har det.

    mvh
    Mangan.



Kommentera

