h1

Elaka Katrin i idol!

september 2, 2008

Katrin schulman ska leda eftersnack i idol iår. Ska jag titta på det? Svar – NEJ! Något man får vara glad över är ju att hon inte sitter i juryn på idol för det hade ju kunnat sluta hur olyckligt som helst. Som svar på frågan hur hon kommer att vara som programledare svarade hon såhär:

– Jag kommer inte att vara helt vidrigt elak, men jag kommer att vara rättvis. Jag är nog inte riktigt typen som kastar sig på deltagarna med näsdukar om någon fått hård kritik.

Jag har svårt att se Katrin som snäll, vidrigt elak passar henne mer. Nee sympati eller empati är ju jäkligt svårt att ge någon. Jag har därimot aldrig förstått varför man ska kasta skit på någon som redan ligger ner. Sympati eller empati är ju just det deltagarna behöver i eftersnack eftersom det är dit de kommer när de röstats ut. Då kan man väll försöka att vara trevlig och snäll. Kan inte se Katrin som någon bra programledare. Och vill inte se det heller. Så kommer inte att titta på eftersnack iår!

2 kommentarer

  1. Nee du.. Henne gillar jag inte för fem öre. Inte för 2 öre heller.. Usch!! Kunde ju hittat någon bättre…


  2. Nej jag begriper inte det heller! Varför inte i stället ge saklig och välgrundag kritik i stället för att klubba ner folk verbalt…



Kommentera

