h1

Blev blåst på 2 timmar och 20 min.

augusti 27, 2008

Jag hade så mycket planer för denna dagen. Jag skulle fixa och dona här hemma, på förmiddagen tog jag det bara lungt och kikade lite på nätet och tittade på en film. La mej i sängen och slog på tv:n kl 12 och tänkte bara titta en liten stund innan jag satte igång här hemma med att plocka iordning i garderoberna. Nästa gång jag tittar på klockan är den 20 över 2. 2 timmar och 20 minuter försvann bara sådär. Som om någon var och vred fram klockan för mej. Ja jag somnade givetvis, jag som aldrig brukar sova mitt på dagen. Och inte var jag speciellt trött heller.

När man sover mitt på dagen brukar man alltid bli tröttare, men konstigt nog känner jag mej inte tröttare än innan. Jag tror inte jag fått bort infektionen från i helgen helt. För hur det än är så känner jag mej slö och tung i huvudet och gjorde det redan innan jag somnade. Inte vidare märkbart men det känns iallafall att kroppen inte är riktigt 100a. Eftersom jag sovit bort hela eftermiddagen tackar jag för att jag inte gå på mitt pass förrens på lördag och alltså har tid att fixa garderoberna imorgon. Sen jobbar jag 4 dagar i sträck igen innan jag är ledig igen.

Nu är det snart dags att börja med maten, dillstuvad potatis och isterband. Tänk vad fort denna dagen gick idag, nu är det snart kväll och halva dagen bara försvann.

5 kommentarer

  1. Se det inte som att du blev blåst utan förmodligen behövde du sömnen!


  2. Så gott det lät med isterband, det har jag inte ätit på hundra år.
    Titta gärna in hos mig och tävla om gratis biobiljetter för två + snacks! Trevlig helg!


  3. åååh det var verkligen länge sedan jag åt det.. Det är ju så underbart gott.. Recept tack!! :D


  4. Heej Marra!

    Hur har sommaren varit?? Har inte tittat in hos dig på länge, men så har jag inte haft lust till att blogga..! Just nu tar jag ett avbrott. Jag har en nyhet att berätta om någon vecka och ska då göra om bloggen hade jag tänkt :-)

    ha det super bra vännen!
    Kram


  5. He he he ja den har man gjort några gånger!

    Vae är du föresten? Jobbar du? Längtar efter inlägg ju!

    Kramet/



Kommentera

