h1

Min stora tjej!!

augusti 20, 2008

Idag börjar min stora tjej 2:an. Det är hemskt vad tiden går fort. Jag tror hon såg fram imot att skolan skulle börja. Hon var så fin när hon gick iväg med sin fläta, sina nya kläder och sin nya ryggsäck. Och för att inte prata om hur stolt hon var. Nu är det ett helt år kvar innan sommarlovet är här nästa gång. Det har gått så fort, men det tror jag beror på att jag jobbat. Jag har lovat henne att vi ska köpa ett skrivbord denna månaden nu eftersom jag får ganska mycket pengar över i och med att jag jobbat. Sen hittade jag rosa gardiner med dödskallar på som hon ville ha till sitt rum. Jag tror det kan bli kanonfint.

Men ett skrivbord är bra för henne att ha i och med att hon ska slippa sitta vid köksbordet och göra sina läxor, det kommer ju bli lite tuffare läxor detta året. Hon lärde ju sej så otroligt mycket i 1:an så jag kan ju bara drömma om hur mycket hon lärt sej efter detta året. Det värsta är att barnen börjar bli så stora så man hinner inte själv med.

Jag är ledig idag, sen jobbar jag imorgon och är ledig på fredag sen jobbar jag hela helgen. Efter det har jag 2 pass till nästa vecka sen är det slut på schemat!. Jag hoppas de ringer ofta för jag kommer att sakna det jobbet något oerhört mycket!!

2 kommentarer

  1. Rosa gardiner med döskallar, gud så häftigt! :D


  2. jag vill ha dom där gardinerna jag med.. Vaart har du sett dom??:D



Kommentera

