h1

Livstecken!!

augusti 4, 2008

Jag inser nu att det är på tiden att jag skriver en rad för att visa att jag lever. Egentligen borde jag ju ha hur mycket som helst att skriva om, men orken till att skriva ner det saknas. Jag har jobbat väldigt mycket och när jag är hemma vill jag bara vara ledig och umgås med barnen varenda lediga minut. Jag har 2 tuffa veckor kvar innan mitt schema lugna ner sej. Sedan ska jag satsa helhjärtat på körkortet.

Sen tror jag inte det fattas en enda pusselbit i mitt liv. Sedan är det precis som jag vill ha det. Nu är äntligen datorn fixad med. Den har inte funkat på 3 veckor tror jag, men har inte haft någon ork till att rätta till den. Men nu funkar den så nu kan jag läsa era bloggar igen.

Annars får ni stå ut och bara få ett livstecken från mej någon gång ibland.

Ha det så bra sålänge!!

7 kommentarer

  1. Det var på tiden…ha ha ha

    Nä då Skämt åsido. Jag vet hur det är. Ibland hinner man inte.

    Jag kikar in varje dag dock!

    Ha det så gott!


  2. Oj, fullt upp på jobbet fortfarande men förhoppningsvis lugnar det ner sig sedan.
    Ha det så bra i alla fall!


  3. Som jag har väntat. Kul att höra att du mår bra och att du jobbar för fullt. och att du trivs med det. Jag önskar dej lycka till med körkortet. Det kommer du klara galant. Det vet jag.

    Ta hand om dej och hälsa familjen.

    Kramar från med


  4. Va ett litet tag sedan du skrev! Härligt med ett livstecken. Och jag ska med börja med körkortet. Det är viktigt ;)


  5. Kul att du fortsätter skriva. Hittade av en slump din sida på aftonbladet men har förstått att du inte använder den mer. Läste om din pappa osv.

    Ha en bra vecka och ett bra liv.


  6. Tjoho!
    Väntar ivrigt på ditt nästa inlägg ju!!!!

    Kramet/


  7. ja gör likadant som sussie



Kommentera

