h1

Livstecken!

juli 3, 2008

Hej Kära Blogg!

Nu börjar folk undra vart jag tagit vägen så då är det bäst att skriva ett livstecken. Jag behöver bara förklara det med ett ord.. JOBB!! Jag har börjat mitt efterlängtade arbete. Och jag stormtrivs. Men jag är inte ledig mycket. Idag jobbar jag kväll, annars när jag kommer hem är jag helt slut så att blogga har inte varit att tänka på. Mitt schema är ganska tufft eftersom jag går på två rader nu i 8 veckor. Så jag är bara ledig en dag på 10 dagar. Och den dagen är imorgon, sedan är jag inte ledig förrens torsdag nästa vecka. Och det gör att man blir ganska trött när man kommer hem och orkar egentligen inte mycket mer än det vardagliga som ska göras hemma.

Men jag tror jag kommer orka blogga mer nästa vecka när jag kommit in i jobbet mera. Så nu vet ni vad jag gör och vart jag är.. :-)

6 kommentarer

  1. Kul att du trivs! :) Saknar dina inlägg lite bara… Kram


  2. Åhhh va skoj! Vad jobbar du med…om jag får fråga?

    p.s min semester börjar i eftermiddag….sååååå gutt!

    Kramet på dig/


  3. Grattis till jobbet!


  4. Åh, jag förstår precis hur du känner! Jag jobbar också en massa, på ett helt nytt sommarjobb med mycket ansvar så jag är helt slut när jag kommer hem på eftermiddagen. Men vad kul att höra att du trivs så bra i alla fall! :-) Vad var det för jobb nu igen? Inom äldreomsorgen?


  5. härligt med jobb!! Jag känner att jag är trött jag med efter jobbet men tvingar mig själv att blogga haha.


  6. Jaaa jag började undra om du hade tagit en bloggpaus jag!

    ;)



Kommentera

