h1

Män och målade tår.

juni 26, 2008

Jag satt och läste om Tori Spelling och hennes ”mirakeldotter”. Sedan satt jag och tittade på korten ifrån när Tori Spelling och Dean McDermott var och handlade i Los Angeles och upptäckte till min fasa att Deans tår var nog mer välmålade än Tori spellings. Han hade en brun nyans medans Tori hade röda. Enligt min mening såg det för gräsligt ut. Och nej jag är inte fördomsfull, tycker bara inte att män passar i målade tår. Det är inte snyggt någonstans. Men det är ju jag det. Vad tycker du? Snyggt eller fult?

14 kommentarer

  1. för det första så kunde han ju valt en annan färg haha. Nee, det ser inte bra ut! ;)


  2. Ovant i alla fall… Tål att tänka på…


  3. Meeeen är det inte karlarnas tur å få vara liiite fina oxå??

    Förjävla fult på en man måste jag ju säga!
    Usch!


  4. Jag kräks redan vid tanken på tår. Målade dessutom. Urp!


  5. Njä… inte så snyggt!
    Då var det dags för fredagstävling igen på charlotte.nu! Välj om du vill vinna läsgodis eller luktegott. Trevlig helg!


  6. Men ska verkligen inte ha målade tår…


  7. Gå gärna in på min blogg och rösta på din favorit !
    / J


  8. Jag tycker inte det spelar någon roll om killar målar sina naglar. Har att göra med vilken personliget de har. Några kan bli riktigt spännande tycker jag. Har dock en Man som inte piffar sig något alls när det gäller utsmyckning, som smycken, tatueringar eller make up. Däremot har han en lång vacker lockig hästsvans alltid något :)


  9. aah jag tyckte faktiskt det var helt ok, reagerade inte alls särskilt mycket och om jag måste uttala mig så tycker jag det ser ganska fräscht ut. Mäns tår och tånaglar brukar annars vara ganska äckliga överlag.


  10. Nääää fy vad omanligt!!!!!
    En man är en man….punkt slut….tycker jag.

    Kram på dig/


  11. Inte för ett det gör ett dugg, men gillare det gör jag inte på killar. Samma med långt hår, det är väldigt bläk för mig på en karl. Jag borde väl ha vant mig efter alla år, men nej det är så fult.


  12. Hej vännen!
    Det var ett tag sedan sist.
    Hoppas att allt e bra med dig.
    Ja nä jag gillar inte heller killar som målar sina naglar.

    Kram och ha en fin dag.


  13. WordPress har stängt ner min blogg…
    Jag vet inte själv varför – men inaktiverad har den blivit…

    Vet inte ens om det är något stötande jag har skrivit..????

    Suck!

    Har dock mailat och frågat så jag hoppas att jag f¨år svar…
    Bloggfrustrerande!


  14. Vart har du tagit vägen??



Kommentera

