h1

Utmanad :-)

juni 24, 2008

Jag är utmanad av ingen mindre än BountyLady.

Svara på alla frågor

· Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.

· Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag? (från och med nu?)

1. Blogga lite

2. Laga mat (stekt potatis och snitzel med kantarellsås.)

3. Gå på mammas tuppeware möte

4. Tvätta

5. Sova

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Då gick jag ut skolan (barn och fritid). Tog studenten och det är en student som jag förmodligen kommer att minnas hela livet. Det året flyttade jag ganska många gånger mellan olika lägenheter och var tillsammans med en mindre snäll pojkvän. Det var ett år då jag tyckte livet lekte och jag gjorde många saker som jag ångrar men precis lika många saker som jag inte ångrar.

Ställen du bott på?

Jag har bott i småland i hela mitt liv, till och med samma kommun i småland sedan jag föddes..

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

1. Jag skulle ut och resa.

2. Jag skulle betala alla mina skulder.

3. Jag skulle ge bort pengar till alla nära och kära och se till att de skulle bli ekonomiskt oberoende så länge de levde.

4. Jag skulle köpa ett eget hus.

5. Jag skulle investera pengar i fonder till mina barn och förmodligen ge dem allt de pekade på.

Personer du vill veta mer om:

Turez

Suzanita

Znogge

Valpen

Tonårsmorsan

Marica

6 kommentarer

  1. Vad roligt, orkar dock inte just nu, men påminn mig om jag inte gjort den … det var roliga frågor.


  2. Uppdraget är utfört;-)


  3. Hej vännen! Tack för utmaningen, men tyvärr har jag redan gjort den. Orkar inte leta fram den just nu, men jag vet att jag gjort den. Synd, eftersom jag är en av de få i bloggvärlden som fortfarande älskar utmaningar…! :-) Kram!


  4. Tjenare tjejen.

    Har svarat på din utmaning. Bara att kika in!

    Kramet/


  5. jag har antagit utmaningen ;)


  6. Hej igen! Jag antog din utmaning ändå, eftersom jag dels fick en till uppmaning och dels inte hittade min gamla… :-)

    http://tonarsmorsa.se/2008/06/25/utmaning/

    Kram!



Kommentera

