h1

Det rycktas så det ryker!

juni 23, 2008

Cynthia Nixon som spelar en av stjärnorna i sex and city ska ha gjort en bröstförstoring. I aftonbladet står det att det rycktas om det, egentligen förstår jag inte varför man skriver om ett ryckte, varför man skriver en artikel som man inte vet är sann eller inte.

Sen kan ju detta inte vara en nytagen bild på henne eftersom på denna bilden har hon inga bröst att skylta med. Jag tycker hon är vacker precis som hon är, men sen och andra sidan kan jag förstå att hon gjorde en bröstförstoring om hon själv inte var nöjd med sin kropp. Annars skulle jag vara helnöjd om jag såg lika fräsch och snygg ut som henne när jag är 42 år.

9 kommentarer

  1. Jag håller med om att jag skulle vara överlycklig om jag blir så fräsch när jag blir gammal :)


  2. I ärlighetens namn lever väl tidningarna till stora delar just på rykten! Märkligt bara att andra kan tycka det är så intressant! Tycker också att hon ser väldigt bra ut för sin ålder!


  3. Åh, hon är ju tokfräsch för sin ålder.. Men faktist, jag ser fram emot att åldras med värdighet. rynkor osv ger karaktär, det är iallafall min åsikt. Jag vill inte se ut som tjugo när jag är sextiofem :P


  4. Grattis – du har vunnit ett pris hos mig på charlotte.nu! Maila din adress till mig på charlotte.silfverberg@allas.aller.se så skickar jag vinsten med posten.


  5. Kan inte annat än att hålla med! Drömmen att se så fräsch ut när man blir gammal.


  6. :)

    Klart att hon har bröst på den där bilden oxå!
    De är ju inga myggbett juuu, för då hade man inte sett ett skit alls!

    Jooo Jessica har dragit en hel del intresse då hon bara försvann puts väck borta juu… ,)

    Ha det gottis!


  7. ;) Jooo den där bilden är tagen på en av premiärerna för filmen.
    Läste att Cynthia har haft bröstcanser. sååå det kan ju vara därifrån ryktet kommer???

    http://www.marieclaire.co.uk/news/celebrity/251893/cynthia-nixon-breast-cancer-battle.html

    Hmmm:.. Ny artikel i AF: http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article2744305.ab

    För första gången så har vi lite olika åsikter ;)
    Håller inte med alls om att hon inte skulle ha några bröst att skylta med – för det är ju klart att hon har det.
    Naturligt vackra bröst utan en massa skit i!
    Själv skulle jag kunna tänka mej att förminska mina till typ hennes storlek!

    Helt klart är hon himla snygg – lite förvånad har jag varit över att hennes flickvän inte alls spelar i hennes liga…

    Kram på dej!


  8. Och bara för att man har förstorat brösten så betyder det inte att de har blivit i en gigantisk storlek ;)
    Har man små bröst ifrån början så kan man inte göra dom i megasize direkt. Det tar ett par operationer innan man kommer upp i bombstorlek haha.


  9. Hejsan trevlig blogg du har här, läser den så ofta jag hinner och kan.



Kommentera

