h1

3 bloggtips!

juni 19, 2008

Mellan varven har jag bestämt mej för att lyfta fram 3 bloggar som jag följer och läser. Dels för att de är värda att läsa, inte bara av mej utan av andra. Och dels för jag känner att vi lyfter fram andra bloggar för lite i våra egna. Eller iallafall gör jag det, så mellan varven kommer jag att lägga ut 3 bloggar då och då som helt klart är värda att få stå i centrum lite..

Dagens bloggare är:

Turez – Den tjejen kan skriva. Varenda gång jag kliver in i hennes blogg blir jag att avundsjuk på att hon kan få ner alla sina tankar i ett långt inlägg. Jag bara älskar att läsa hennes långa inlägg om allt.

Znogge – Skriver om mycket, om allt och ingenting. Men lyckas alltid skriva det intressant. Hon delar med sej mycket av sin vardag och sina tankar.

BountyLady INTRESSANT! Hon skriver alltid om intressanta saker. Hennes blogg är helt klart värd att besöka en gång om dagen, även om jag besöker den flera gånger om dagen :-)

2 kommentarer

  1. Pöss på dej å trevlig midsommar tjejen!!!


  2. Hej!
    Va kul att du bloggar oxå.
    Ja Theo är ett riktigt charmtroll…
    Dina tjejer är ju stora nu, herregud vart tar tiden vägen :-)
    Ha en trevlig midsommar!
    Kram Malin



Kommentera

