h1

Äntligen sommarlov!

juni 13, 2008

Igår slutade Lilla tösen som inte är så liten längre första klass. Till hösten börjar hon andra klass, det är helt otroligt vad hon börjar bli stor. Och i samma takt som hon börjar bli stor börjar jag bli äldre. Jag jobbade igår så jag missade hennes stora dag. Min syster fick följa med henne så hon kände att det iallafall var någon där för henne. Hon är lika fin igår som hon var förra året. Men efter att läst inlägget jag skrev förra året så ser man till och med korten att hon är ett år äldre. Jag kunde ta kort på henne detta året innan jag gick iväg och jobbade. Och jag var riktigt stolt när jag släppte iväg henne för hon var verkligen precis lika fin som en prinsessa. Så nu är det efterlängtade sommarlovet äntligen här tycker här..

Jippie sommarlov!!

5 kommentarer

  1. Visst syns det att ett år har gått! Hoppas den unga damen får ett härligt sommarlov!
    Kram


  2. tack så mycket! :D
    Du kan lyssna på en av deras låtar i min blogg åt vänster, youtube klipp! ;)


  3. du har kanske rätt, för jag hade ingen otur alls :D


  4. Söööt tjej :D


  5. Söt liten plutta….
    Min minsta börjar ”0”:an till höst och hon är så förväntasfull. Fy man börjar bli gammal när man har bada barnen i skolan… he he he he

    Ha en go dag/



Kommentera

