h1

Var rädd om dina kort!

juni 10, 2008

Det här med att folk tar andras kort och lägger ut på andra sajter är hur vanligt som helst. När folk lägger upp kort på sej själva på Tex Lunarstorm tror jag inte att de tänker på att de kan hitta sej själva på vilken snusig sexsajt som helst efter det. Värst är nog korten som unga tjejer lägger upp på sej själv på snyggast.se. Går man inte på den sajten och kolla topplistan blir man nästan förtvivlad när man ser hur UNGA tjejerna är som försöker visa så mycket som möjligt av brösten, allt i hopp om att få vara snyggast eller sexigast. Allt för att synas och få vara 5 min i rampljuset. Det är egentligen inget annat än tragiskt. Och de tjejerna tror jag inte har en anning om vad de korten på den själva andvänds som efter att de har blivit upplagda där.

Och det är hemskt ovanligt att man får reda på vem som ligger bakom att ansikterna och tuttarna sprids över hela nätet. För att det är hemskt svårt att spåra vart bilderna från början kommer. Nathalie Juhlin är en rad tjejer i mängden som blivit drabbad, Hon lade ut bilder på sej själv på Lunarstorm och hittade sej själv på en sexsajt 2 år senare. Jag är väldigt negativ till Lunarstorm överlag, för på Lunarstorm är det ett paradis för vilken pedofil som helst att vara på. Även snyggast.se, eftersom de tjejerna som är där ibland inte är en dag över tretton år. Att andvända bilder på andra på community är ett sätt att förvilla och lura andra med. Som sagt dina bilder är aldrig säkra, precis lika osäkra som att du aldrig vet vem som sitter på andra sidan!

4 kommentarer

  1. Tyvärr är det så att bilderna ofta används till annat än det var tänkt. Många begriper inte det. Jag är också mistänksam mot det. Lägger inte bilder på familj eller vänner. Man vet ju inte heller om de vill ha sina bilder på nätet. Men det är synd att det som börjar som skoj kan sluta på ett så hemskt sätt. För annars är det ju ett utmärkt sett att dela med sig.


  2. Hejsan! Tack för titten.

    Jag håller med dig fullt ut, tjejerna vet inte vad de ger sig ini!
    Hoppas att du får en bra dag!
    Kramar W


  3. Hmm vadå?
    ”tjejerna vet inte vad de ger sig ini”
    Så det är bara tjejer som ska vara vaksamma?
    Herregud


  4. Kul att du tar upp ämnet.
    Är jag som är med i artikeln.
    Jag var så fruktansvärt arg och sen att polisen inte kan gör ett skit gjorde mig mer arg.



Kommentera

