h1

Genomlida kursen idag..

juni 2, 2008

Helgen bara försvann och nu är det en ny vecka. Vädret har verkligen varit helt underbart och det ska tydligen hålla i sej. Idag är det bestämt att jag ska gå på en kurs, en kurs som alla sommarvikarierna är tvugna att gå på nu innan jag börjar jobba i sommar. Jag måste säga att det är det sista jag känner för idag med tanke på att jag somnade med huvudvärk igår och vaknade med huvudvärk idag. Att då sitta i en lokal i 3 timmar och bara lyssna kommer inte att göra min huvudvärk bättre. Men jag är tvungen, jag måste lida mej igenom denna dag. Om 1½ vecka börjar jag jobba, och efter att ha tittat närmare på schemat inser jag att denna sommaren kommer att bli tuff. Jag jobbar 6 veckor av 8 helger och jag börjar mitt schema med att bara vara ledig 1 dag på 10 dagar.

Men jag det ger ju pengar och sedan får vi hoppas att jag kommer att fortsätta trivas där lika bra som jag trivs där nu får då kommer det inte att vara några problem. För hittills kanontrivs jag..

Nu ska jag bara iväg snart och genomlida en 3 timmars kurs.

Kommentera

