h1

Ingen mer naken Pitt på tv:n!

maj 19, 2008

Ingen mer naken Brad pitt alltså. Han kommer inte att göra mer filmer där han spelar i nakenscener. Han vill inte bli generad när hans barn blir så stora så att de tittar på hans filmer.

Citerar Celebrity News & Gossip

Skådespelaren Brad Pitt som den första hade en naken scen i 1991 filmen ”Thelma & Louise” och sedan på 1994 filmen ”Legends of the Fall,” 2004 filmen ”Troja” och nu senast i 2007 Western ”mordet på Jesse James , ”Har lovat att hålla sina kläder på samtidigt på skärmen. Den 43-årige skådespelaren har inte vill ha hans barn ser honom i BUFF på skärmen. Brad sade: ”Jag vill inte bli generad när mitt barn får tillräckligt gammal för att se mina filmer. Jag kommer inte att göra någon mer naken scener.”

Brad sade vid hans ålder är han inte intresserad av att göra något mer naken scener ändå, som hävdar ”branschen är en ung persons spelet.” Brad anser han inte har många filmer kvar och väljer att göra filmer han faktiskt är intresserad av att vara förutom i stället.

Jag tyckte det var lite roligt att han faktiskt ansåg att han var för gammal för att visa upp sin kropp. Vad vill en kvinna i 40 årsåldern helst se på tv:n. En naken 40 åring eller naken 20 åring. Finns nog båda delarna. Så jag tror inte att hans ålder spelar så stor roll där inte. Men Kan ju vara så att det är han själv som inte anser att hans kropp håller längre!

3 kommentarer

  1. men nej vad töntigt. Är man skådis så är man skådis. OK om man inte vill göra sexscener men jag har aldrig fattat varför nakenhet ska vara så farligt – hälften av musikvideorna idag är naknare än massa annat och film är konst. Trodde faktiskt inte Pitten var så ”amerikansk”…trist ju…mycket trist


  2. He he he….jag tycker inga män är snygga nakna! Det fulaste jag vet är fötter OCH snoppar!
    Misstolka mig rätt, jag en mans kvinna ooch älskar män men …….deras hrmmmm är inte vackra!!!!

    Pitts kropp däremot kan jag sukta efter…trots att han är över 40. Han blir ju bara snyggare och snyggare…

    Ha en toppen dag!


  3. Men hallå! :-) Jag har skickat mail till dig. Jag vill ha svar! Jag vill ha lösenord! :-)



Kommentera

