h1

Lite allmänt!

maj 14, 2008

Igår gjorde jag min andra jobbdag och måste säga att det är över förväntan, det går jättebra och det är så otroligt skönt eftersom jag vet att han jag jobbar med kan vara riktigt elak mot de som kommer in nya. Så jag är helnöjd och känner verkligen att jag trivs. Personkemi när man är personlig assistent är verkligen A och O. Så denna sommaren kan bli hur rolig som helst eftersom jag trivs kanonbra på jobbet.

Idag är pappas rättegång, så vid kl 11 ska vi åka iväg upp dit och följa med honom på den. Ska bli intressant att se hur den slutar och vad de yrkar på för straff. Eftersom pappas skador är mycket större än vad vi från början trodde. Han fick ligga på sjukhus i 4 dagar och fick en fraktur på ögonhålan plus att han tappade två tänder. Igår hade han varit hos tandläkaren och då sa de att han fått en fraktur på skelettet där med och han riskerade att tappa flera tänder. Så det ska bli intressant att se vad åklagaren yrkar på för straff till den som misshandlade honom.

3 kommentarer

  1. Hopps det går bra på rättegången i dag och att det blir ett lämpligt straff för den som gav sig på din pappa.


  2. Hoppas det blir rätt, så att det känns bättre för er alla.
    Jobbigt och hemskt att det händer sånt!

    Kram


  3. Fett med skadestånd för sveda och värk!!!
    Hoppas det gick bra.



Kommentera

