h1

En helt vanlig lördag!

maj 10, 2008

En helt vanlig lördag hemma hos Love består av tvätt, matlagning, barnbassning, mys i solen och samt lite bloggande. Det är precis så här min dag kommer att se ut. Har tonvis av tvätt som behövs tvättas, idag serveras pastasallad till middag, och jag är barnvakt åt min systers son, vi ska ut i solen och få lite färg på våra vita kroppar, och nu bloggar jag och förhoppningsvis hinner jag med ett till inlägg i eftermiddag.

En ganska lung och vanlig dag hemma hos mej med andra ord. Solen är enormt varm redan nu så jag undrar hur varmt det kommer att bli idag. Måste försöka att komma ihåg att vattna mitt grönsaksland idag med. Vet inte om jag kommer att lyckas med att få grönsakerna till att växa men det vore jäkligt kul om jag lyckades.

Önskar er alla en underbar dag för det ska jag ha..

5 kommentarer

  1. Ungefär så ser en vanlig lördag ut hos mig med även om barnpasning inte är så aktuellt längre. Men även ungdomar behöver lite assistans och sällskap!
    Ha en fin lördag!


  2. Ha en underbar dag du med! Själv skulle jag vilja måla en byrå rosa, om jag orkar. Måste bara diska först :(


  3. Hej hej :). Vet du vad som är rimligt att få i betlaning när man är barnvakt i timmen ungefär :) Ha en trevlig dag kram.


  4. Det har varit otroligt väder och att spendera det ute är perfekt. Tack för att du hann med lite bloggning ;)

    BTW, hur kan man läsa det skyddade inlägget?


  5. okej :9 thank’s anyway :)



Kommentera

