h1

En del inlägg kommer att bli lösenordsskyddade!

maj 8, 2008

Bounty gav mej ett jättebra tips och så kommer jag att göra. Det jag kommer att skriva om som jag länge tänkt att jag ska göra kommer att vara under lösenord och för er som vill ha mitt lösenord kan ni kontakta mej via mail som ni hittar på högersidan. Jag gör såhär för att jag inte vill att vem som helst ska ha tillgång till det eftersom mycket av det kommer att bli enormt känsligt. Men det är bara de inläggen som kommer att krävas lösenord till.

Tack Bounty för ditt tips :)

2 kommentarer

  1. Det var så lite så!!!!
    Har själv funderat på att skriva vissa saker under lösenord…
    Det är ju inte alltid som man vill dela med sig av allt till alla.!

    Jag mailar dej! (bountygirl66 på hotmailen… ;)


  2. Det kan nog vara klokt för på så sätt begränsas tillgängligheten och det är lättare att vara öppen i sitt skrivande!



Kommentera

