h1

Passerade 100.000 visningar på bloggen nu!

maj 6, 2008

Jag startade denna bloggen i Januari 2007. Sedan bloggade jag här i 6 månader innan jag bytte tillbaka till min blogg på Aftonbladet. Där bloggade jag ett tag men för 4 månader bytte jag tillbaka till denna bloggen igen, eftersom det var så mycket strul med aftonbladet. Det var aldrig någonting som funkade där. Och nu när jag kikade på min bloggstatistik så har jag passerat 100.000 visningar. Vilket jag tycker för mej själv är ganska stort. Eftersom jag faktiskt inte andvänt mej av denna bloggen hela tiden.

Jag brukar oftast inte bry men så mycket längre om hur många besökare eller hur mycket kommentarer per dag som jag har, men visst är det roligt att kolla till det ibland. De tre inlägg som jag haft flest besökare på är Jessica Lindgren är gravid med 9,252 visningar, Wallander – hemligheten med 3,210 och Jessica Lindgren i intervju i aftonbladet med 2,959 visningar. Att något inlägg ska toppa över det inlägget om att Jessica är gravid är tveksamt. Jag får fortfarande sjukt många sökningar på henne varje dag. Trodde inte folk var intresserade av henne fortfarande, men så är det iallafall inte. Av alla filmer och alla kändisar jag har skrivit om så är hon intressantast.

Men roligt iallafall att jag fått passera 100.000 nu, nu siktar vi mot 200.000. Men det får väll bli om ett år eller så. Men klart denna bloggen ska komma dit med.

9 kommentarer

  1. Grattis till dina fina besökssiffror! Lycka till med nästa mål!


  2. Grattis till 100 000-strecket!


  3. Grattis!

    Tänk att du har skrivit så mycket… Bra gjort.

    Kram


  4. Jag får gratulera till dina ”tittar” siffror! Men så är det en väldigt trevlig blogg du har också:)


  5. Grattis!!

    Jo det är ju kul när man märker att det man skriver lockar till sig besökare!

    Blev jätteless idag på den där nöten som bombade mej med kommentarer om vad jag ska tycka mm…

    Sista 2 kommentarerna personen skrev handlade om min viktsida och att jag inte hade någon karaktär eller självförtroende då jag vill göra en magsäcksoperation… Dom raderade jag direkt! Dom andra har jag sparat till ett ev framtida inlägg, vi får se hur jag gör… Trist är det iallafall när det händer!

    Jo jag vet att du ju oxå fick det där otrevliga komentarerna för några veckor sen,,, blää… Å så anonymt oxå.

    Tack för de värmande orden!

    Kram BountyLady


  6. Oj, det var häftig!
    och på så kort tid också. Fantastiskt roligt och Grattis!

    kram


  7. Grattis! Jag tycker du ska typ fira det litegrann. Det skulle jag ha gjort. *tar alla ursäkter jag kan för att äta snask* ;)


  8. Wooohoo =) du kommer nog till 200 000 illa kvickt =)


  9. wow shit vad häftigt! Jag har inte bloggat så länge alls och jag blev överlycklig att jag hade 600 besökare idag (vilket hör till ovanligheterna) men 100.000, ja detkan man ju drömma om! Har du några tips sådär till en rookie som jag??
    Bra jobbat, och fortsätt i samma stil! Grattis!



Kommentera

