h1

Untraceable (2008)

maj 5, 2008

Untraceable var en thriller där det hände saker från den började tills den tog slut och såna filmer gillar jag. Visst hade den scener som var grymt otäcka med. Jag tycker filmen gick i lite av samma anda som Saw med den här grymma tortyren men ändå inte eftersom handlingarna skiljer sej så otroligt från varandra. Men gillar man saw kommer man nog att gilla denna med. Denna är i och för sej inte lika grym eller lika blodig men den var grymt bra tycker jag. Man satt på helspänn hela tiden och bara väntade på nästa drag från mördaren.

Handling:

Jennifer Marsh arbetar på FBI:s avdelning för internetrelaterade brott. Hon trodde hon hade sett allt, tills hon stöter på en mördare som lägger upp sina offer på nätet, och dödar dem med hjälp av sin hemsidas besökare. (från filmtipset)

Betyg: Den får 4 av 5 utav mej.

Andra bloggar om: Filmrecension, Untraceable,

3 kommentarer

  1. Åh den vill jag gärna se!


  2. Jag gillar också filmen där man sitter på helspänn hela tiden men grymma sener klarar jag mig utan. Filmen kan vara vansinnigt spännande ändå!


  3. okej tack för ditt svar:))



Kommentera

