h1

Kändisar och dess droger!

april 30, 2008

Sanna Bråding riskerar fängelse för narkotikabrott. Jag förstår inte vad det är med kändisar och dessa droger. Visst kanske de har mycket press på sej, men lite av den pressen måste de ju ändå vetat om innan de blev kändisar. Det är ju bara tragiskt att behöva få den stämplen på sej. Fast Sanna har jag alltid haft en annings svårt för. Hon är annorlunda, hon har gått sin egen väg. Men jag har aldrig gillat henne riktigt. Och att hon nu åkt fast för narkotikabrott gör mej inte direkt chockad. Varför kan jag inte svara på.

Sedan läser man att Gary Dourdan har gripits sovandes i sin bil. I bilen ska man ha hittat heroin, kokain, ecstasy och receptbelagda mediciner. Man kan ju undra om han andvände allt det själv eller om han sålde? I vilket fall som helst ska han sluta i Csi och det är grymt tråkigt för han var verkligen en del i det teamet. Han tvingas lämna serien står det i Aftonbladet. Kanske han har börjat få problem? Men istället för att kicka honom kanske hjälp vore på sin plats?

10 kommentarer

  1. Oj, var det hon. Hur fick du reda på det????


  2. Det står här :)

    http://www.realtid.se/


  3. ”Fast Sanna har jag alltid haft en annings svårt för. Hon är annorlunda, hon har gått sin egen väg. Men jag har aldrig gillat henne riktigt. Och att hon nu åkt fast för narkotikabrott gör mej inte direkt chockad. Varför kan jag inte svara på.”= Detta som du har skrivit är under all kritik!


  4. solmaz: öh? why? en åsikt är en åsikt. varför är den under all kritik.
    Din kommentar däremot är under all kritik men DIN åsikt..


  5. Solmaz>> Okey och varför i all sin värld skulle det vara det?

    Machuna>> Gullet :)


  6. i know :P


  7. Åh nej har han i CSI också åkt dit (gillade han bäst ju), förstår mig inte heller på det här med droger och knark. Men tittar man här i sverige blir det ju allt mer vanligt här också bland ungdomar, förr var det hembränning men idag är det droger som gäller istället. Jag tror att det är alldeles för lättvindigt att få tag på det och därför ökar det. Sedan bland skådespelare, programledare, modeller och så är det nog väldigt pressat schema och då tar de till drogerna och läkemedlen för att de tror att det ska underlätta för dom att orka med. Sedan är de ju väldigt pressade så också att de hela tiden måste prestera bra. Nä jag vet inte, men jag tror att det kan vara så.


  8. Terese>> Jag tror du har helt rätt. För jag har samma teroi som dej! :)


  9. Ja, jag tror också det är lite som terese säger. Och kanske också att det är nåt som signalerar glamour kanske? Hur nu någon kan tycka det…


  10. Usch ja.. Det är tråkigt.. :/
    Onödigt att ta massa droger, men jag antar att det är som du säger pressen..



Kommentera

