h1

Min helg!

april 26, 2008

Lördag morgon har vi kommit till nu. Snart är vi inne i Maj och vädret idag är inte fint. Och jag som verkligen hade önskat att det var fint väder idag. Jag började rensa mammas land igår och ville ju göra färdigt det idag. Sätta lite nya blommor och göra det riktigt fint till sommaren. Och nu vaknar man av att det inte är det minsta sol. Det var en besvikelse, men hoppas att det blir finare väder under dagen.

Igår grillade vi, en riktigt sommarkänsla. Det var så gott så. Det är verkligen något speciellt med grillat. Idag bjuder det på en anning städning. Och landet då om det blir fint väder. Sen blir det att njuta av helgen!

3 kommentarer

  1. Åh, too bad. Här tittade solen fram i alla fall, även om det blev en ordentlig skur mitt på dagen, haha!


  2. Fin blogg du har fått.
    Hoppas du får en toppendag!


  3. Åh, vad härligt att grilla! Jag har inte hunnit med någon grillpremiär i år! Än… Kram och hoppas du får en fin helg!



Kommentera

