h1

Morgonen bjöd på kaos!

april 23, 2008

En morgon med kaos kan man milt säga! Det brukar vara stressigt men inte som denna morgonen. Ebba ville ha skjuts till skolan av min styvpappa som stog utanför och när jag skulle springa ut och fråga fanns bara hans bil där, först tog det ett tag innan jag hittade honom. När Ebba var klar för att åka och jag precis sätter mej ner i lugn och ro ringer min lillebror som bor i lägenheten under. Jag bor alltså i ett hus som vi byggt 2 lägenheter av men vi ska inte ha den andra till att hyra ut. Utan vi ska renovera där nere med och sen möblera det. Men nu bor iallafall min 17 åriga lillebror där nere. Och iallafall då ringer han och han vill ha hörlurar till telefonen med sej till skolan. Och jag fick springa och leta efter dem utan resultat. Sen gick det en stund och då hade han inga t-shirtar rena. Han har tydligen inte lärt sej att tvätta än :-)

Och sedan hittade jag en helsvart, eftersom han inte kan andvända något annat. Det förstör väll hans svartrockar image eller nått. Nu äntligen är det lungt!!

Trodde jag för i skrivandes stund kom han upp och rotade och skulle leta efter hörlurarna själv..

9 kommentarer

  1. Hehe.. Visst är det fräsigt! Bara att sätta dit ett uv-rör istället :)


  2. Godmorgon tjejen! Hoppa att du får en bra start på dagen…Ska du göra något skoj denna dag?


  3. haha dä gör du rätt i =)
    Stressig morron dä däär..när dä väl börjar kaosa sej så håller dä i :D


  4. Ja de är ju just det med mjälken! TYNGDEN!!!


  5. Vissa morgnar händer både det ena och det andra! Hoppas det äär lite lugnare nu!


  6. Hej! Tack, ja vi får se om de blir en sådan tatuering ;)


  7. Gomorron, antar att du hittade mig hos Annsingen, alltid kul med nya besökare, hoppas du tittar ion fler ggr…
    Kram =)


  8. tack så mycket :D


  9. haha, underbara stress-morgon :P usch!
    Nä, man tror typ att hjärnan ska åka ut, men egentligen varför? Den gör ju inte det på danielle lixom ;D hahaha



Kommentera

