h1

3 minuters mat!

april 23, 2008

Insåg att jag missat att äta fruskost, eller glömt bort. Vilket är vanligt. Jag glömmer ofta bort frukosten och det dagens viktigaste mål sägs det. När jag ger barnen frukost så är jag aldrig hungrig. Sen när jag plockat färdigt och den största är i skolan och den minsta är hos dagmamman känner jag hur hungrig jag är. Men då är det försent att äta frukost. Och att jag skulle klara mej att äta till halv 5 då middagen serveras är uteslutet..

Då är det tur det finns 3 minuters mat..

8 kommentarer

  1. SVAR: hehe okej ..


  2. gratis ät alltid gott :)


  3. Åhh tack så mkt :)
    O vilken fin blogg du har =))
    /Leila


  4. Har funderat på det också, lila och gula tillsammans blir det nog. =) Tack för tipset..


  5. Nudlar och majs är en klassiker här med :) En annan grej är vita bönor i tomatsås. Det är faktiskt gott och nyttigt samtidigt!


  6. svar:Haha men eller hur, inte min stil direkt ;)


  7. Ååå, tandläkarn. *brrr* Hoppas att det gick bra. =) Ja, vi får verkligen passa på att njuta av det fina vädret, för till helgen ska det visst bli sämre. =( *kram kram*


  8. sv: ja men vist blir man :)



Kommentera

