h1

Är mitt öde redan bestämt?

april 22, 2008

Jag hittade ett intressant inlägg hos Lamella. Jag tycker linjerna i händerna är jätteintressant. Men har inte forskat speciellt mycket i dem så jag vet egentligen inte vad de betyder, mer än att de betyder olika saker. Det fanns en linje som man kunde se hur många förhållande man skulle ha under sitt liv. Jag antar att det menas med riktiga förhållande. Och i min hand har jag ett ganska långt streck och efter det är det ganska brett innan det kommer ett till men betydligt mycket kortare. Och jag finner det ganska intressant. Jag antar att jag är på det långa strecket nu. Men sedan ser det ut som det går en gren från det strecket och jag vet inte hur man ska tolka det.

Men tyckte det var ganska intressant. Sen om det stämmer vore ju ännu mer intressantare att veta. Men jag antar att man inte får veta det förrens man ligger på dödsbädden. Men om det skulle stämma innebär ju det att ens framtid redan är utstakad sen födslen. Att det är redan är klart hur jag ska leva mitt liv. Och det gör det hela en anning skrämmande. Men intressant var det iallafall.

Hur ser det ut för dej?

9 kommentarer

  1. ahhh shit :D då betyder de att mitt nästa förhållande är mitt livslånga..? :P läskigt


  2. Ser bra ut i min hand med.Ja,man fuktar en bit och gnuggar.


  3. Om jag har fattat det rätt, vilka streck man ska kolla på så har jag bara ett enda långt där som man kan urskilja.. Det måste vara bra då.


  4. Det finns många olika sätt att tolka sånt där på. Tex. finns det de som säger att det inte handlar om antal förhållanden, men om hur de kommer att vara (korta/långa, stormiga/lugna osv). Det tror jag mer på, för annars har jag redan använt upp mina kärlekar ;)


  5. I en bok som jag har så har jag uppfattat de där linjerna (som är inringade) skall föreställa hur många barn man får…

    Fast jag har kanske missuppfattat.???


  6. Bounty: Inte en anning faktiskt. Jag har aldrig forskat närmare i det där :)


  7. Jag har frågat henne om vad det betyder men fick inte svar. Suck.. Kanske du vet?? Jag har en kort streck med v efter, som det ser ut som typ Y.. Vet du vad det betyder?


  8. Anki>> Nej jag har inte en anning, jag har med det faktiskt på min linje :)


  9. hejsan sitter och kollar mig i min hand och hittar inte några såna sträck,? finns det nått mera men kan kolla ? mvh kim



Kommentera

