h1

Sanningens ögonblick!

april 21, 2008

Jag missade det nya programet igår på 5:an. I sanningens ögonblick, men tittade lite på frågorna på 5:ans hemsida nu efteråt. Och jag har bara en sak att säga.. Vilka modiga personer som ställer upp i det programet. jag kan säga att jag hade aldrig ställt upp. Vissa saker vill man inte veta, vissa saker tror jag man mår bättre av att inte veta. Som Ulfs fru igår, mår hon verkligen bättre av att veta att hennes man attraheras av någon av hennes vänninor eller att hon inte är den snyggaste han varit ihop med. Jag hade iallafall INTE velat veta de sakerna.

Och jag hade inte velat öppna så mycket om mej själv inför hela sverige heller. MIna tankar och mina innersta känslor är inte värda en halv miljon. De är faktiskt inte det. Det är mina tankar och det kan ingen sätta ett pris på. Jag funderar på hur det är efteråt för dem, jag tror knappast att pengarna gör dem lyckligare. Defenitivt inte när de inte har något som ingen annan vet om. Alla har vi hemligheter och det heter hemligheter för att vissa saker inte ska vetas om. Jag har hemligheter, du har hemligheter. Du har gjort saker och jag har gjort saker förr som man kanske vill behålla för sej själv.

Men visst var det ett underhållande program och jag tycker det är synd att jag missade det. Kommer att se det på söndag iallafall. Såg du det? Vad tyckte du?

9 kommentarer

  1. Morrn!
    Ja, fast det r nog för sin överlevnads skull.
    Men det såg väldigt konstigt ut.
    Ha en bra dag!


  2. Hmm, några där kände jag inte till, haha. Men åh, DH vill jag med ha! =)


  3. Hejsan. Jag håller med dig i allt du skrev. Jag hade aldrig ställt upp i det programmet. Hemligheter kan man inte sätta ett pris på! Det är ju därför det kallas hemligheter…..

    Tårtorna blev jätte goda. Lite surt att baka 3 st dock…hihihi

    Ha en goe dag i solen/


  4. Jag hade aldrig ställt upp i den sortens program! Vissa saker är bara för privata i alla fall som jag ser det!


  5. svar: ja sommarlovet är efterlängtat! :D


  6. SVAR: jag tycker inte om att vakna tidigt … hehe .. men lyckades somna om ! :P


  7. det gäller nog att rannsaka sig själv innan man är med i ett sånt program. jag skulle aldrig ställa upp


  8. Jag såg det inte heller och vet ärligt talat inte om jag vill se heller. Har jag tur glömmer jag bort reprisen också.
    :)


  9. […] Andra inlägg jag skrivit om Sanningens ögonblick hittar du här. […]



Kommentera

