h1

TisdagsTema – Himmel

april 15, 2008

Andra hittar du här:

12 kommentarer

  1. Vackert med grenverket som skapar fint spetsmönster i himlen!


  2. Fint, ha det gott.


  3. Fint att ligga och kika upp i den blåhilmlen, en vacker sommar dag!
    Ha dè


  4. sv: Ja verkligen, jag förstår inte hur polisen kunde strunta i det.


  5. Härlig bild!


  6. Träd som silutt mot himlen är bara så himla tjusigt:-)


  7. Svar: TACK! Du anar inte vad jag behövde en sådan kommenrtar :)


  8. Mycket njutbar bild. Man kan aldrig få för mycket himmel eller hur?
    Kram


  9. Jättefin blogg och vackert fotografi!


  10. Den där skulle göra sig GRYM som tavla i min nya lägenhet den bilden! Har du tagit den???


  11. Anna: Japp jag tog den imorse :)


  12. Jag är impad!



Kommentera

