h1

Sommar, sommar och sol!

april 14, 2008

Håll ut! I sommar blir det kanonväder skriver aftonbladet, men tyvärr bara för de som är plusmedlemmar. Nu har jag ju den turen eller oturen att jag alltid glömmer att avbeställa att vara medlem där. Tycker inte att det är värt de 19 kronorna som man får betala för. Men det var ju inte det jag skulle skriva om egentligen utan sommarens härliga väder.

Här där jag bor är det varmt i hela juli och augusti. På den kartan är det oranget. Hur härligt som helst. Och om man vet att det blir kanonväder i sommar är det inte så svårt att härda ut denna konstiga våren eller vinter eller vad det nu är. För jag vill ha en varm sommar och det ska jag tydligen få.

6 kommentarer

  1. Ja, så jävla hemskt. Jag skulle vilja plåga den idioten så något otroligt!


  2. åh :) tack så mkt :)


  3. Åh, jag hoppas på fint sommarväder! Det finns inget bättre än svensk sommar när den visar sin bästa sida…
    :-)


  4. härlig bild


  5. Svar: tack så mycket :)


  6. Marielle & mariette är ju likadant :D häftigt!

    vet du hur vädret blir i eskilstuna/stockholm?



Kommentera

