h1

Lung och skön dag!

april 13, 2008

Jag är så fruktansvärt trött idag, vet inte om jag är på väg att bli förkylad eller sjuk eller nått. För såhär trött brukar jag inte vara. Och jag kan ju inte skylla på vädret heller eftersom det verkligen varit riktigt vårväder ute. Nellie frågade innan idag om det var sommar? Och jag svarade att det var vår. Då svarade hon mej lite sött. ”Mamma jag gillar våren”. Och det gör jag med måste jag säga. Våren är fruktansvärt härlig. När det är vår blir man alltid på bättre humör.

Det blir ett sånt där tråkigt inlägg idag igen eftersom det inte hänt så mycket i mitt liv idag. Varit ganska lungt och stillsamt vilket är skönt!

One comment

  1. Hoppas du slipper bli förkyld, krya på dig !



Kommentera

