h1

”Titta Mamma, där är Kalle Anka”.

april 12, 2008

Lördag idag!

Eftersom jag var borta större delen av dagen igår ser jag fram emot en dag hemma. Så idag ska jag städa lite och sedan bara ta det lungt större delen av denna lördagen. Jag missade ju Talang igår, det grämer mej lite för det hade jag verkligen velat se. Jag missade Körslaget förra helgen så det ska jag inte missa idag iallafall. Dagen igår gick bra, även om det är segt att åka så långt. Men att det var ganska fint väder hjäpte ju till att man kände sej piggare. När man tittar ut idag känner man sej bara deprimerad, Vi är inne i mitten av april och hela trädgården är täckt med tjock snö. Och solen är så långt borta, den har någon annan snott.

Detta är nog den konstigaste våren jag varit med om tror jag. Vid denna tiden brukar vädret vara fint. SOL OCH VÅRKÄNSLOR! Men det känns fortfarande vinter.

Måste dela med mej av en rolig sak Nellie sa igår, vi var vid en damm och där var det två änder som simmande och rätt som det var sa Nellie spontant, ”Titta Mamma, där är Kalle Anka”. Jag tyckte det var så sött. Det lät så roligt!

6 kommentarer

  1. haha, det låter som något jag skulle ha kunnat sagt när jag var liten ;)


  2. Godmorgon! Låter skönt att bara vara hemma och pyssla. Man behöver sådana dagar också. Det blir något liknande här, förutom en avstickare till frissan som ligger precis i närheten. Vädret är ju inte klokt, håller med dig. Nu skall det vara vår och sol. Längtar så. Ha en jättebra lördag!


  3. Ja jag har inte alla favoriter länkade jag heller…det funkar ju inte! Men tänkte lägga en varje dag!


  4. samma hära :P hehe .. hehe .. hehe .. :)


  5. Ha en skön lördag…kram på dig


  6. Ja visst var dom! Supersöta!



Kommentera

