h1

One tree hill stjärnan var med.

april 10, 2008

Jag la mej i sängen och satte på säsong 3 av Csi avsnitt 2. Och vem var inte med i det avsnittet, Jo Chad Michael murray. Jag visste att han gästspelar i ett av csi avsnitt men hade inte en anning om vilket. Men det var i detta avsnittet och det hade jag inte sett. Men man kände knappt igen honom. Han var långhårig i detta avsnittet. Han är mycket snyggare i One tree hill måste jag säga.

Sen somnade jag och vaknade en timme senare av att någon petade på mej, och då var det dags att stiga upp, då ville inte Lilla Nellan nanna mer. Så nu är vi uppe och jag känner mej inte ett dugg piggare än innan, men det visste jag ju redan om att jag inte skulle bli. Jag blir alltid tröttare av att sova en stund mitt på dagen.

5 kommentarer

  1. yes det vare


  2. Precis så är det!


  3. jag blir också trött av att sova mitt på dagen :p


  4. SVAR: det skulle inte jag heller göra
    men inte skulle jag tacka nej till nån av dom om jag fick dom gratis hahahahha .. :D


  5. Äsch jag som tycker han ser lite barnslig ut:P Ja det verkar som att jag ändå överlevde den gamla keson:) Phew.

    Ha en bra dag!



Kommentera

