h1

Bara sova lite till!

april 10, 2008

Jag brukar aldrig göra detta, men idag när jag skickat den stora till skolan ska jag faktiskt gå och lägga mej och sätta på ett avsnitt av Csi och förhoppningsvis somnar jag till det. För jag är så trött, mattheten sprider sej i hela kroppen och huvudet funkar inte alls som det brukar. Att jag inte sov någon i går natt gör sej påminnd ännu mer idag än vad det brukar göra. Men sen å andra sidan brukar det alltid komma mer dagen efter. Och jag känner att jag är inte ett dugg utvilad idag även om jag fick sova inatt. Men troligen blir jag mer tröttare av det, men jag måste! Jag måste bara sova lite till, för hur skönt är det inte att sova då.

9 kommentarer

  1. Godmorgon tjejen! Hoppas att du får en skön dag:)


  2. God morgon….
    Hoppas du får sova en stund.
    Ha sen en fin dag
    Kramen


  3. svar: ja sol ochvärme skulle inte sitta fel :-)


  4. Godmorgon!
    Ja, det är en innerlig tur att man hinner vakna innan det blir blött. ;-)
    Du har en trevlig blogg, ska läsa mer iden lite senare.
    Ha en skön dag!
    K


  5. Tack för kommentaren.
    Tycker du gör helt rätt i att gå o sova en stund till. Jag hade gärna bytt med dig.

    Ha en goe dag/


  6. Tack för kommentaren hemma hos mig.
    Du gör helt rätt som tar tillfället i akt att rå om dig själv. Man måste göra det emellanåt för att ladda batterierna.
    Hoppas att du får en bra dag!
    :-)


  7. Vill ju se hela:) Men tyvärr vet jag redan hur den slutar.. men ändå;)


  8. nej faktiskt inte. brukar ligga mellan 200-300 kommentarer per dag :D


  9. Det är ju bland det skönaste som finns – att lägga sig en stund till när man känner att man bara inte orkar… ;)

    Ha det gottis!



Kommentera

