h1

Min dag idag!

april 8, 2008

Och så vaknade vi idag och båda barnen är sjuka, men det var egentligen väntat. Blir en sjuk blir båda sjuka. Min dag idag? Ja det händer inte speciellt mycket, har tänkt att städa barnens rum eftersom det verkligen behövs. Oftast så brukar de få hjälpa till lite när jag gör det, men eftersom de är sjuka idag får de titta på tv:n istället. Sen ska jag laga middag, stuvade makaroner och köttbullar blir det idag, lätt och smidigt. Det är så svårt att hitta på vad man ska laga varje dag. Jag tycker inte att det blir så mycket variation på maten. Men än är det ju ingen mer än jag som klagar så.

Känner mej ganska pigg idag, hur mår du idag?

7 kommentarer

  1. Jag håller med dig om att det är jobbigt när man ska planera maten på vardagarna…ofta blir det ett 10-tal rätter som återkommer…Ha en bra dag!


  2. Nämen gode gud så dumt! Men du …undra om man inte kan se avsnittet på kanal 5:s hemsida?? Eller kanske inte.Du får ladda ner dom!

    JA så typiskt att ett barnen blir sjuka samtidigt.Men då är det ju gjort iofs.Men är det magsjuka DÅ är det inte kul om dom är sjuka båda!


  3. tack så mycket.
    ha en fin dag!


  4. S. Jaadu.. Jag äter vid datorn. Tror att det är det stora problemet. HAHA!

    Måste väl ändå vara skönt när barnen är sjuka för då får du en extradag hemma? ;P


  5. svar: i’ll do my best (;


  6. Ja, det är verkligen inte ett roligt väder. För någon dag sedan kunde man gå ut med öppen jacka på promenad, nu är känslan av att sitta inne under filt med en kopp te mycket behagligare.

    Ha en bra dag.


  7. jajjemen! Jag är från Skåne! :)
    Tack! det hoppas jag med :)



Kommentera

