h1

Lite tokiga söktermer..

april 8, 2008

Ibland skriver jag ju ner vad folk har sökt på som hamnat i min blogg och nu tänkte jag att det var dags att skriva ner det igen och visa det för allmänheten. En del är ruskigt roliga och man undrar vad är det för folk som söker på dessa saker på google och vad vill de ha fram för information liksom.

ett ord som en människa fäster – Inte en anning om vad du menar!

10 årig flicka har försvunnit – Ja tyvärr så har ju lilla Engla försvunnit.

f-kupa – Fattar inte hur du kunde hamna här, jag har ingen f kupa!

lösnaglar – Andvänder jag ibland ja!

kränkt och ledsen – Kan jag känna mej ibland ja!

resa utomlands i november – Ja det skulle jag inte tacka nej till.

taxöron – En tax med öron?

terese naked – Hittar du inte här!

sekt engla – Har skrivit om sekter och om Engla, men inte med den blandningen..

foton på bara fötter – Hittar du defentivit inte här!

bröstfixerad – Nej inte jag men du kanske?

voodoo docka till salu – Nej någon sådan har jag inte.

barn döda av anden i glaset – Ussh det lät hemskt!

fotfetisch – Men sluta nu, jag hatar fötter!!

hur länge har disneyland funnits? – Har faktiskt inte den blekaste..

Här hade vi några av de mängder av sökningar som hittar till min blogg varje dag genom google. En del är riktigt roliga, nu handplockade jag bara några av dem..

15 kommentarer

  1. Åh, men då borde du se den. Den är ganska lång men jag tycker inte att det gör någonting. För den är så himla fin!


  2. Haha, ja det var helt underbart P
    Jg skrattade ihjäl mig!
    :D


  3. Hahaha, lite kul! Bevisar hur svårt det kan vara att googla fram rätt information.
    Ha en fin dag! =)


  4. Ibland är det verkligen tokiga ord som dyker upp! Vissa saker har jag aldrig skrivit om medan studenttårta stämmer och det söker folk fortfarande på!
    Kram!


  5. Tokigt kan det blir ibland! Hoppas allt är bra!


  6. ne, våren var ju här ett tag, me idag är den lååångt bort känns det som..


  7. Jag har också fått mig ett gott skratt av sökningar som är hur roliga som helst. Förstår inte vad en del har med min blogg att göra, men hittat till mig det har dom ;)


  8. hahaha sjuka grejer :P konstigt att man kommer hit på vissa


  9. Haha va kul =) Men skumt å hamna här på vissa grejjer du inte ens har skrivit juuu =)


  10. svar: ja prison break är ett måste :d
    jag har
    prison break s. 1-2
    förhäxad s. 1-8
    beverly hills s.1
    Greys Anatomy s. 1-2
    Gilmore girls s. 1-5
    och Ncis s. 1-2 :)


  11. Ha en fin kväll!


  12. Svar: Haha, har faktiskt inte gjort den, är fortfarande trött av mig, x)


  13. S: HAHA. Hur klarar du dig utan!?

    Roligt inlägg :)


  14. Spännande läsning. Verkligen tråkigt det som hänt lilla ENGLA. Hoppas att hon kommer tillbaka.


  15. Ja det där är ju skitroligt att se, man har fått en och annan konstig sökning…men jag måste säga att den sökning du har haft ”terese naked” får mig att undra lite, eftersom jag stavar mitt namn precis så! :-)



Kommentera

