h1

Spela skipbo och äta mat.

april 5, 2008

Idag ska jag och min mamma och min syster träffas och äta middag och spela spel ikväll. Det var så länge sedan det bara var vi 3, och det behövs verkligen göra något mysigt ihop ibland. Vi ska göra köttfärsfylld limpa och spela Skipbo. Förr när vi båda bodde hemma spelade vi alltid det, så det blir till att uppleva gamla minnen igen. Vet inte ens om det går att köpa den kortleken längre, det var skitlänge sedan jag såg en sån i affären. Och tror till och med jag glömt bort hur man gör.

Mamma rotade i gamla skåp för ett tag sedan och hittade kortleken, så vi sa att det skulle vi göra. För det var sjukt länge sen. Så det ska bli riktigt kul faktiskt :)

9 kommentarer

  1. VA sjutton är skipbo?


  2. Linda: Det är ett spel, samma spel som på bilden ovanför :)


  3. Va e de förnåt?

    Ha det så trevligt i alla fall och kram på dig!
    :-)


  4. Witchbitch: Det är en kortlek, precis som Mad eller Uno :)


  5. Ja..småland is the shit ;)
    jag har aaaldrig spelat dä där faktiskt..många snackar om dä å jag fattar ingenting :D


  6. Svar: Ja, de är riktigt bra. =) Ett väldigt smidigt sätt för att förnya. =) *kram kram*


  7. Ha!
    Jag och min sambo är helfrålsta i Skip boo. Ett par matcher om dagen spelar vi…..JÄTTEKUL!
    :-)


  8. Har faktiskt aldrig spelat det, men funderat på att köpa flera gånger. Faktiskt varje gång jag ser det i affären.


  9. Mer spel åt folket :)



Kommentera

