h1

Nu är det helg!

april 4, 2008

Nu är det helg, hur skönt är inte det då? Idag ska jag inte göra så mycket. Jag städade allt i går så det slipper jag idag. Ska mest ta det lungt, sedan ska jag åka och veckohandla idag. Det är ganska skönt när det är gjort för det är grymt tråkigt. Förut älskade jag att åka och handla mat, men nu tycker jag mest att det börja bli en pina. Det är inget roligt alls, och det svåraste är att komma på vad man ska äta i en hel vecka. Min variation är lika med noll.

Så God Morgon Sverige och bloggen..

12 kommentarer

  1. Ja, visst är det supertråkigt att komma på vad man ska äta =O. Jag är jättetrött på det.
    Ha en fin dag annars…..
    Kramen


  2. God morgon o ha en bra helg!


  3. haha jag börja gråta som fan till den


  4. skönt att ha fixat allt hemma. Visst blir handlandet en pina när man gjort det ett antal gånger. Men vi måste ju äta :) Hoppas tjejen får en fin fredag!


  5. Börjar iaf bli varmare nu=)
    Håller med dig, svårt att komma på mat, tycker alltid dte blir samma..


  6. Javisst är det svårt att variera sin mathållning. Men tänk ett sånt lyxproblem, egentligen.

    Själv har jag inte tagit tag i städningen ännu och har inte den minsta lusten heller. Får väl se om det gjort till kvällen…

    kramar till dig vännen!
    Skön helg!
    :-)


  7. God Morgon, hoppas du får en bra dag=)


  8. Tittar bara in och önskar trevlig helg. Så skönt att vara klar med all städning!


  9. Ja det är verkligen tur att jag får tillbaka mina pengar. Smart av dig att inte handla med kort på nätet, jag ska aldrig mer göra det heller!


  10. Svar: Ibland behöver man lite paus från bloggen, men jag kommer tillbaka. Ha en fin fredag!


  11. sötig bild :)


  12. Vilken snygg blogg du har. Man blir så glad när man kommer hit. Skönt för dig och bara slappa. Idag har man fått kämpa med städningen, men det gick fort.



Kommentera

