h1

Städat och klart!

april 3, 2008

Nu har jag städat iordning här hemma. Så nu känner jag mej riktigt, riktigt nöjd. Det är ganska härlig känsla när man sätter sej ner och allt är städat och klart. Nu är det bara middagen som ska göras med i eftermiddag, sen är jag färdig för idag. Man mår mycket bättre när det är städat och när man själv känner sej sådär superduktig.

Nellan är hemma idag eftersom det inte är dagmamma dag idag. Och jag tror jag blir galen på hennes ”hungrig”. Hon kommer efter 10 min igen och säger att hon är hungrig. Det är precis som om hon glömmer bort att hon precis ätit. Hon vill ha mat hela tiden och är så hungrig. Jag förstår inte hur man kan vara så hungrig jämt som hon är. Antingen tar hon sej inte tid att äta när hon väl äter eller så är hon inte hungrig utan bara går runt och säger det hela tiden..  Lilla gumman hon kan ju inte äta ihjäl sej heller..

6 kommentarer

  1. skönt att ha städat klart! skulle jag okcså behöva!


  2. Hur gammal är hon?


  3. Mammsen: Hon är 4 år :)


  4. man känner sig alltid nöjd när ma har städat :D


  5. Åh det är alltid skönt när man har städat (: Känner sig så lugn (:


  6. Svar: Tack! =) *kram kram*



Kommentera

