h1

Energin vart är den?

april 1, 2008

Jag trodde att det skulle vara lättare att stiga upp på en tisdag. Men det var det inte. Idag kändes det nästan värre än igår att stiga upp och jag känner mej mycket tröttare idag också. Och jag som kände mej som en halv zombie igår och orkade inte göra något, hur ska det bli idag. Jag får försöka att hitta orken och energin någonstans för jag måste dammsuga och städa sovrummet idag.

Jag vill inte gå och lägga mej och vila heller för då sover jag bort hela dagen och vaknar ännu tröttare än innan. Så det är bara bita ihop och leta efter energin, något hade ju varit om jag letade efter den samtidigt som jag ska städa. För som det ser ut nu är den väl gömd någonstans.

Och förresten.. Jag fick jobbet!!

15 kommentarer

  1. Grattis till jobbet!


  2. svar: ja verkligen, riktigt sugande


  3. Grattis till jobbet, kan inte det ge lite positiv energi?


  4. Godmorgon!Grattis till jobbet!Jag förstår hur du känner med att sova bort dagen. Jag är likadan. Ha en bra dag!


  5. Tack annsingen :)


  6. Tankspridd: Jodå visst gör det de, men problemet är att jag måste vänja mej vid att stiga upp på morgonen :)

    Helena: Nej det går inte, jag kan inte sova. Inte mitt på dagen. Tack detssamma :)


  7. Nae då blir dä oftast bara en massa smörja från min sida ´=) men va tusan!

    Grattis te joobbbeeet =)


  8. Tack Elin :)


  9. ja verkligen!


  10. Ja visst, dom är skitsnygga! men jag måste välja,, *snyft*

    Grattis till jobbet också :)


  11. Grattis!


  12. aww.. Tack så mycket! :)


  13. Grattis till jobbet! Jag höll tummarna för dig, jag kände på mig att du skulle få det. ;-)


  14. Tack tack. Hoppas verkligen att du känner dig piggare nu när dagen har gått lite granna. Vi måste ju få lite sol i våra själar :) Eller hur…


  15. Grattis till nya jobbet!



Kommentera

