h1

27 dresses (2008)

april 1, 2008

27 Dresses är en film ALLA ska se. Den hade verkligen allt. Men framför allt gjorde den en glad. Ingen mår dåligt av lite kärlek. Även om sån kärlek bara är på film, blir man glad. Katherine Heigl var verkligen en klippa i filmen, hon gjorde den kanon. Och sedan hittade jag en ny skådespelare som jag verkligen gillade. James Marsden var också verkligen som gjord för filmen. Så jag rekommendera den filmen stark. SE DEN!

Den handlade om Jane som alltid är brudtärna, hon är den som alltid styr och fixar med andras bröllop. Och väntar på den dagen då hon själv får stå som brud. Hon är som uppslukad av sin kalender med alla sina planer och sitt schema. Men när hon inser själv hur hon lever sitt liv knackar kärleken på dörren.

8 kommentarer

  1. Det låter som en film som skulle passa mig!


  2. Helena: Ja den var verkligen superbra :)


  3. Svar: Tack så mycket :)

    Jag vill också se den filmen!


  4. Har sett den, e så sjukt bra!


  5. Ja, den vill jag verkligen se!


  6. hehe aa och det har ju kliat i fingrarna efter att få skriva =)


  7. Vad glad jag blir av att du har röstat på min blogg! TACK! ♥


  8. Kul att du gillade den :D



Kommentera

