h1

Kommentar från inlägget Anden i glaset.

mars 31, 2008

Från mitt inlägg Anden i glaset..

Hej . Jag och några kompisar lekte anden i flaset för nån dag sen , i början fungerade det inte , men efter ett tag rörde glaset sig när jenni hade frågat om anden fanns i rummet . Den gjorde en snabb rörelse till ja . När vi frågade en anna fråga så svarade den inte , vi trodde vi hade gjort fel eller att nån rört i glaset , men vi märkte att ingen av oss rört i glaset för när jag skulle ta upp glaset så sprack de , va slackte ljusen snabbt och var på väg ut ur huset när vi gick förbi toan så small spegeln , alla blev rädda och började skrika , vi gick in i toan och plockade upp glaset , när vi hade gjort de så var de nån som bankade på dörren , när vi öppnade var de ingen dära , efter ett tag bankade det igen . Efter vi splat de börjadedet spöka i mitt hem , de har hållt på länge . Jag skulle vilja veta om vi gjrde något fel . vi har försökt flera gånger att spela det igen men de har inte fungerat , har vi gjort fel eller vill andarna bara inte bort från mitt hus ?

Svar: Jag tror inte att ni ska göra anden i glaset mer. Jag tror mycket på Onda och godar andar men jag tror inte att man kan välja vilken av den sortens ande du väcker till liv. Jag är ingen expert när det gäller det övernaturliga utan skriver utifrån mina egna tankar och mina egna erfarenheter kring det. Jag tror inte att ni gjorde fel, jag tror helt enkelt att det kan bli så. Jag har hört mycket om vad som hänt efter att man gjort anden i glaset. Men tyvärr vet jag inte heller hur du ska få bort dem/den ur huset. Men att någon stannade kvar är jag helt övertygad om. En tanke som slog mej kan vara att eftersom glaset sprack kanske anden inte kunde komma tillbaka utan blev fast i ditt hus. Men jag vet inte, mitt råd till dej är att INTE under några som helst omständigheter göra det mer. Lova?

2 kommentarer

  1. Hej! Såg att du varit inne o kommenterat på min blogg, alltid lika spännande med nya människor :) Kikade in här o såg ”övernaturligt” i dina kategorier. Detta är ett ämne som intresserar mig mycket. Jag ser att det är ganska längesen du gjorde detta inlägget och du kanske inte längre har några problem med det *hoppas*
    Anden i glaset o svarta madam är något som du ska hålla dig långt borta, likaså voodoo !! Jag har oxå gjort anden i glaset i min ungdom (vet inte hur gammal du är men jag är 42) så det är ett tag sen haha…
    Vill du komma i kontakt med den goda sidan så finns det andra sätt, likadant om du vill veta mer om framtiden el spå dig!! Det kommer INGET gott ur ”anden i glaset” o det fick ni väl verkligen bevis för??!! På min bloggsida så står där i sidomallen länkar till dels Esmaralda och Elisabeth, dom kan detta om det är något du undrar över, dom svarar dig säkert när dom kan.
    Tack för din kommentar o roligt att se en till vara intresserad av övernaturligt även om du ska passa dig för detta…
    Ha det så bra o du är välkommen till min sida :)


  2. Hej mitt namn är thomas. Jag vet inte vad man anser är normalt men man brukar säga att man ryser varje gång en ande är i närheten.Fallet med mig är att jag har ryst hela veckan och fått okontrollerade gråtanfall jag är väldigt deprimerad!



Kommentera

