h1

10 miljoner dollar för ett foto..

mars 31, 2008

10 miljoner dollar är hur mycket pengar som helst. För 10 miljoner dollar skulle jag i stort sett kunna göra vad jag vill. Jag skulle kunna ta barnen och resa till disneyland som vi så länge har drömt om. Jag skulle kunna ha stans fetaste garderob och jag skulle kunna fylla min madrass med 20 lappar. Angelina och Brads bebis är värd betydligt mycket mer än så. För en bild på deras baby kostar nämligen 10 miljoner dollar.

Citerar:

”Angelina Jolie väntar barn med Brad Pitt och det kan vara tvillingar. Budgivningen på bildrättigheterna är redan igång. Priset är nu uppe på 10 miljoner dollar, eller cirka 60 miljoner kronor, för första bilden på barnen eller barnet.

Hur sjukt är inte det, för en bild på en bebis som ser precis likadan ut som alla andra nyfödda barn. Nyligen fick Christina Aguilera 1,5 miljon dollar för en bild på sin son Max.  Jag menar de är ju redan kända och nu tjänar de sjukt mycket pengar på att någon får fota deras barn.

Vill någon fota mej för den summan går det bra! :)

4 kommentarer

  1. Det värsta är att någon kan tänka sig att betala. Att ha så mycket pengar att göra av på i princip ingenting! Tokigt!


  2. Znogge: ja man måste ha sjukt mycket pengar för att vilja betala det för ett bebisfoto :O(


  3. Det är helt absurt. Jag antar att de som funderar på att köpa är rika mediaföretag, för vilken privatperson har råd med det?

    Jag skulle också kunna tänka mig att ställa upp som modell för tio miljoner dollar ;)


  4. […] man ju tycka att barnen ska lämnas utanför MEN jag kommer ihåg när någon var villig att betala 10 miljoner för ett foto av Brad pitts nyfödda bebis. Samma sak där, då ska man lämna barnen utanför där […]



Kommentera

