h1

Whisper (2007)

mars 28, 2008

Jessica skrev en film recension för ett tag sedan och eftersom jag gillat de andra filmerna som hon skrivit om tänkte jag ge denna filmen en chans och se den och det är jag glad att jag gjorde för filmen var så ruskigt bra. Nu har jag två barn med hade jag inte haft det vet jag inte om jag hade vågat skaffat några.. *Ironi*

Men den pojken skrämde skiten ur mej, hur man kan vara så söt och så ond på samma gång. Ni som inte sett filmen, jag rekommendera starkt att ni gör det. Jessica gav filmen 8 av 10. Och eftersom jag alltid ger upp till 5 ger jag filmen 4 av 5 för det var det verkligen värd. Se den är mitt råd..

Det handlar om ett gäng kriminella som kidnappar en pojke, men pojken visade sej hade onartuliga gåvor och spelar dem alla ett spratt. Till slut är det inte de som har kontrollen, utan pojken.

Kommentera

