h1

Vad är det med folk?

mars 27, 2008

När jag sitter och läser aftonbladet nu på morgonen kommer det upp Kvinna och barn döda. Och jag tror att det har med morden i Arboga att göra så jag klickar in och ska läsa ihopp om att de tagit gärningsmannen som gjorde det. Men det verkar vara ett helt annat mord. Och man blir en anning paralyserad..

Vad tar det åt människor? För bara någon vecka sedan hände detta i Arboga.. Det är fel att döda, fruktansvärt fel. Men varför döda barn? Jag förstår inte, men det är inte menning att man ska förstå allt.

Klicka på bilden för att komma till artiklen..

3 kommentarer

  1. Det är så hemskt! Jag gillar din blogg, så jag lägger till den i min blogroll om det är ok?


  2. Men shit va hemskt!:(


  3. Jag tror inte heller det är meningen att vi ska förstå allt. Isf hade vi legat sömnlösa nätterna igenom.



Kommentera

