h1

Små barn – stora drömmar..

mars 26, 2008

Äldsta dottern skulle förklara sin dröm hon hade inatt. Hon hade lekt i en massa rum som såg precis ut som prinsessrum, och precis innan hon vaknat hade hon sett att det var hon som var ägare till dessa alla fina rum. Det är roligt att lyssna på henne när hon berättar om vad hon drömmer, de drömmar är så vackra och bekymmersfria. Sedan vet man att de kommer att växa upp och de får mer bekymmer än rosa glittrande rum. Ibland vill jag vara sådär liten och mitt största bekymmer var att jag inte hade ett äkta prinsessrum..

4 kommentarer

  1. Jag har ett rosa prinsessrum nu. :)


  2. Bimbo: Min dotter skulle bli överlycklig om hon hade ett rosa prinsessrum, fast visseligen är ju allt redan rosa i hennes rum :))


  3. Tack för kommentaren om min nya design!
    Ha en bra kväll//Perniööa


  4. Visst blev det skillnad… Kolla in videoupdaten jag snart lägger in .. haha =) skillnad kan man nog lugnt säga..



Kommentera

