h1

Jag är vaken nu..

mars 24, 2008

Jag är vaken men det är knappt. Ni som känner mej vet att jag egentligen inte klarar av att dricka och det är dels pga sån jag blir dagen efter.  Jag gick och la mej kl 20.00 i lördags ganska så pissfull, men vad hade jag räknat med, det var ett år sedan jag drack sist. Och jag håller aldrig måttet när jag börjar dricka tidigt på dagen. Men jag klararde mej genom hela Elmia resan innan det blev för mycket. Sov hela dagen igår och vaknade nu kl 8. Så ett och halvt dygn har jag sovit. Men nu har jag nog sovit för mycket för nu känns det som jag varken kan stava eller tänka.

Men roligt hade vi..

Och det är huvudsaken även om man undrar om det verkligen är värt det. Jag ifrågasätter alltid dagen efter om det verkligen är värt det.  Kommer att lägga ut lite bilder under dagen, men tror att det är något konstigt med den som hållt i kameran, den som hållt i kameran har haft svårt att stå still så de är lite suddiga men det kan inte hjälpas :O

Kommentera

